2017. jan 25.

Így takaríthatsz kevesebbet

írta: cadmas
Így takaríthatsz kevesebbet

Karba tett kézzel megszabadulhatsz a kosztól...

be-1303912_1280.jpg

Rohanó világban élünk családi és társasági életet. Mindegy, hogy mi megyünk vendégségbe vagy hozzánk jönnek mások, de sokszor elfelejtjük levenni a cipőt vagy kellemetlen erre megkérni a vendéget. Az eredmény por és piszok, rosszabb esetben jópár sáros lábnyom marad a parkettán vagy szőnyegen. Annak ellenére, hogy a nemkívánatos eredmény könnyedén elkerülhető lett volna, hisz ma már létezik a problémára megoldás. Sokan azonban mégsem ismerik, vagy ha ismerik is, nem használják. 

Pető Valéria a Cadmas Kft. ügyvezetője a cipővédő fóliazsákot használja az otthonában. Erről beszélgettünk vele egy kávé mellett.

Hogyan talált rá erre a termékre?

- Könnyű dolgom volt. Csomagoló és higiéniai anyagokat forgalmazunk és üzemi területeken már régóta használják a cipővédőt. Eddig nem kötöttük össze az otthoni felhasználással, pedig lehet, hogy kellett volna. Egyszer egy szakembert hívtam, hogy megszerelje a gázkazánt. Bejött a lakásba és mire észrevettem, piszkos cipővel végigtrappolva a lakáson besározta a padlót s a szőnyeget. Majd szívinkfartust kaptam. Mikor lenyugodtam, akkor jöttem rá, hogy ha használtam volna a filléres eszközt, mindezt megúszhattam volna. Azóta mindíg van az előszobában cipővédő.

Sokszor kellemetlen a cipő lehúzását kérni, ha a vendég magától nem teszi. Mi az ön módszere?

- Nekem már nem kellemetlen. Nem én döntök a vendég helyett, csupán felkínálok két lehetőséget. Leveszi a cipőjét vagy felveszi a cipővédőt. Nincs sértődés, nem kellemetlen. Mindenki automatikusan azt választja, ami neki kellemesebb. Jól látható helyen van az előszobámban, legtöbben automatikusan nyúlnak érte. 

Használat után kidobja?

- Nem feltétlenül. Tiszta időben akár többször is használható, sáros időben pedig pár mozdulattal kimosható. Igazából nagyon olcsó termék, de nem szeretem azonnal kukába dobni.

Kinek ajánlja a terméket?

- Azoknak, akik szeretik a tisztaságot, pláne ha kertes házban laknak. Azoknak is, akikhez rendszeresen járnak a barátaik vagy ők maguk járnak el és inkább cipőben maradnának. Zsebben is velünk lehet egy pár cipővédő. Velem sokszor előfordult, hogy már cipőben voltam, de vissza kellett lépjek valamiért a lakásba. Ha siettem, nem vettem le a cipőt. Ma meg nem is kell levegyem. 

Tapasztalatból tudom, hogy egyes cégek, mesterek, már eleve maguknál hordanak cipővédőt és kérés nélkül felveszik, mielőtt a lakásba lépnek. Igazából ez a minőségi szolgáltatáshoz talán már hozzátartozik.

Egy csomag termék (100 darab) ára 858,-Ft, melyről ide kattintva lehet bővebb tájékoztatást kapni.

 

Szólj hozzá

javítás szakember takarítás tisztaság higiénia házhoz